Огляд преси за 5 вересня

5 вересня 2010, 00:00

Коли і на скільки подорожчають продукти харчування знає “Корреспондент”. Чому німецьких ЗМІ не зацікавив приїзд Януковича до Берліна дізнавався “Український тиждень”. Тижневик “Контракти” поцікавився як перетворити покупців на безкоштовних рекламних агентів.

Продукти харчування восени здорожчають на третину - і це в найкращому випадку, твердять експерти ринку. Причини для стрибка цін неймовірна літня спека, відтак втрата частини урожаю, дорогий газ та дефіцит продуктів харчування у Росії. Уже влітку закупівельні ціни на зерно сягнули рекордних показників за останні декілька десятиліть, відтак тонна пшениці коштує майже 2 тисячі гривень. Коли українці відчуватимуть пік збільшення вартості харчів та що саме здорожчає зі споживацького кошика знає видання “Корреспондент”, читайте у статті “Разогретые цены”.

Проігнорувати Президента. Візит Віктора Януковича до Берліна німецьких ЗМІ не зацікавив. Жоден з провідних телеканалів так і не висвітлив приїзду українського гаранта. Лише наступного дня газети коротко таки проінформували про відвідини Берліна українським Президентом. Чому не цікавий Німеччині Віктор Янукович читайте на сторінках видання “Український тиждень” у матеріалі “Відбути номер”.

В умовах економічного спаду рівень довіри до традиційної реклами знизився, але значимість особистих рекомендацій у процесі вибору товару або послуги відчутно зросла. Експерти рекомендують створювати загально доступні медійні та немедійні майданчики, щоб надавати можливість споживачам висловитися. Докладніше про те, як перетворити покупців на безкоштовних рекламних агентів читайте в діловому тижневику “Контракти”, читайте у статті “Дайте книгу скарг!”.