Огляд преси за 8 липня

8 липня 2011, 00:00
Читать новость на русском

Які товари під грифом "Євро-2012" з’являться в Україні досліджував "Український тиждень". Про кадрову політику в Україні читайте у "Коментарях". Чи вигідні клієнтам бонусні сервіси мобільних операторів знає "Власть денег".

Комбайни, феєрверки, хутро і навіть музичні інструменти. Все це може потрапити в Україну, буцімто, для проведення Євро-2012. Офіційно. Потрапляння на територію України таких груп товарів стане можливим, якщо Верховна Рада ухвалить законопроект про особливий порядок імпорту та експорту товарів на період проведення футбольної першості. Однак, список необхідних товарів українські лобісти суттєво розширили. Помітити не надто потрібні затребувані для чемпіонату товари може далеко не кожен. Які товари під грифом "Євро-2012" з’являться в Україні, досліджував тижневик "Український тиждень". Читайте у статті “Товар-євро-товар”.


Керівники найбільших світових компаній беруться змінювати стратегії з управління кадровим потенціалом. Спостерігається ця тенденція і в Україні. Зокрема, після дворічного затишшя на українському ринку праці знову - підвищення інтересу до юних талантів. Компанії готові вкладати кошти у молодих фахівців і виховувати кадри з нуля. Щоправда, таку кадрову політику вибудовують міжнародні компанії і великі виробничі підприємства. Деталі - на шпальтах тижневика "Коментарі" у роботі “Компанії знову шукають таланти”.

Українці все рідше користуються бонусами від мобільних операторів. Лише 30% всіх абонентів стають учасниками різноманітних акцій та програм лояльності. Найчастіше спецпропозиції ігнорують через заплутаність умов, які оператори часто змінюють без узгодження з клієнтом. Крім того, бонусні сервіси мають надто багато обмежень. Проаналізувавши пропозиції основних операторів, журналісти видання "Власть денег" дійшли висновку - бонусні сервіси вигідні лише для активних клієнтів. А от середньостатистичному абоненту суттєво зекономити на зв’язку навряд чи вдасться. Деталі у матеріалі “Мобильные радости”.