Оприлюднили розцінки радіокомпаній на політичну рекламу
Джерело:
ІнтерфаксУкраїнські радіокомпанії оприлюднили ціни на політичну рекламу для проведення передвиборчої агітації.
Згідно з розцінками, які опублікованими в газеті "Голос України", радіостанція "Хіт FM" (ТОВ "Телерадіокомпанія "Медіа маркет") братиме за 1 секунду ефірного часу в Києві 7 гривень, в Харкові, Дніпропетровську, Донецьку, Одесі та Львові - 2,5 гривні. Такі ж розцінки і у "Русского радио".
У радіостанції "Мелодія" (ТОВ "Телерадіокомпанія радіо "Кохання ") секунда політичної передвиборної реклами та агітації обійдеться в 3 гривні для Києва і 1,5 гривні для найбільших міст країни.
На радіо Kiss FM ("Ютар") для Києва - 4 гривні за секунду, Одеси та Харкова - 1,5 гривні.
"Мюзік радіо": у Києві - 2 гривні за 1 секунду ефіру, в Дніпропетровську - 1 гривня. Радіо "Рокс" в Києві - 5 гривень.
По всій мережі мовлення "Русского радио - Україна" вартість 1 секунди ефірного часу становить 31 гривня; на радіо "Хіт FM" - 32 гривні; на радіо Kiss FM, радіо "Рокс" - 12 гривень; на радіо "Мелодія" - 10 гривень.
Розцінки оприлюднені без урахування ПДВ.
До слова, за участь у виборах партії заплатять 2,2 мільйони гривень, кандидати - 13 тисяч. Загалом до держбюджету розраховують отримати більше 100 мільйонів гривень.