"Ощадбанк" представив новий додаток "Мобільний Ощад"

1 грудня 2021, 13:32
Читать новость на русском
СПЕЦПРОЄКТ

Джерело:

"Ощадбанк"

"Ощадбанк" презентував новий додаток "Мобільний Ощад", який протягом 2022 року повністю замінить стару версію – "Ощад 24/7". Він простий і зрозумілий, а також ближчий за найближче відділення. Як напівжартома кажуть розробники додатку, він вміє все, тільки готівку не видає.

У порівнянні з попереднім додатком "Мобільний Ощад" має наступні переваги:

  • інтуїтивно зрозумілий інтерфейс;
  • проста реєстрація та вхід за номером телефону;
  • користувач може налаштувати зручний для себе порядок відображення продуктів;
  • можливість аналізу історії операцій для кредитів, депозитів та поточних рахунків;
  • керування картками та рахунками, контроль використання лімітів;
  • отримання в додатку реквізитів картки (номер та CVV).

Серед затребуваних сервісів мобільного додатку:

  • "Мобільні заощадження", що дають можливість накопичувати та отримувати додатковий дохід на вільні кошти на картковому рахунку;
  • депозити онлайн з підвищеною відсотковою ставкою;
  • перекази коштів у кілька кліків: за номером телефону – клієнтам Ощаду, за номером картки – клієнтам інших банків чи між власними картками;
  • обмін валют;
  • оплата комуналки – більше 1000 послуг з усіх регіонів України вже в додатку;
  • шаблони та підписки – створення шаблонів на грошові перекази, поповнення депозитів, погашення кредитів, налаштування регулярних платежів на поповнення мобільного, телебачення й інших послуг із фіксованими щомісячними платежами.

 

 

Новий додаток розроблявся 2 роки. Він побудований на платформі Flutter, яка забезпечує швидкість впровадження змін, гнучкість системи та підвищує її продуктивність. Кількість кліків для здійснення однієї трансакції зменшилась з п'яти до одного. Попри те, що додаток матиме ще 2 релізи у 2022 році, вже зараз за функціоналом він задовольняє ключові потреби клієнта: тут представлено 95% найбільш популярних операцій.

Зворотний зв'язок від клієнтів дав нам можливість створити саме такий додаток, яким вони хочуть його бачити. Зрозумілий інтерфейс, технологічність та емоційна складова роблять новий мобільний додаток "Ощадбанку" набагато зручнішим. Упевнений, що дедалі більше клієнтів використовуватимуть "Мобільний Ощад" замість візиту до банку, адже ми створили справжнє "відділення в смартфоні",
– зауважив Антон Тютюн, член правління "Ощадбанку".

Дизайн "Мобільного Ощаду" розроблено в партнерстві з міжнародною компанією Alty. Попри те що банкінг часто асоціюється з консервативним дизайном, "Мобільний Ощад" розриває цей шаблон. До нового додатку додано емоцію – користувачів супроводжуватиме анімований персонаж Ощадик, розроблений агентством Fedoriv.

 

 

"У 2021 році "Ощад" здійснив оновлення цифрових каналів. Ключовим є перезапуск мобільного додатку. "Мобільний Ощад" – принципово новий за всіма параметрами. Ми змінюємо його не лише ззовні, а й протягом 2021–22 років повністю оновлюємо і доповнюємо функціонал. Зміна платформи дасть можливість отримувати мобільні сервіси набагато швидше. Система стала більш стабільною і здатною витримувати будь-які навантаження в пікові години", – зазначив Сергій Наумов, голова правління "Ощадбанку".

"Мобільний Ощад" доступний клієнтам на Android та iOs

Ліцензія НБУ №148 від 05.10.2011