Про це 24 Каналу заявив полковник запасу ЗСУ, льотчик-інструктор, військовий експерт Роман Світан, зауваживши, що вузли та агрегати російської авіації, яка дісталася у спадок від СРСР, не витримують при серйозних бойових навантаженнях. Іноді це трапляється у повітрі. Зазначимо, що авіакатастрофа з Су-34 сталася у Північній Осетії.

Дивіться також Російський Су-34 розбився: авіаексперт назвав неочікувану причину авіатрощі

Чому міг упасти Су-34

"Тобто це такий "великий подарунок" від Радянського Союзу російській авіації. Тому, найімовірніше, унаслідок відмови авіаційної техніки була катастрофа Су-34 із загибеллю екіпажу. Таких катастроф буде немало в російській авіації саме через конструктивні недоліки", – сказав Світан.

Мовиться, зокрема, про проблеми з паливною системою та двигунами. Росіяни так і не побудували серйозних двигунів. Су-57 не дотягує до 5-го покоління, зокрема, саме через це.

Які літаки є у ворога

Росіяни створили на базі Су-27 інші літаки. Наприклад, Су-30, Су-34 та Су-35. Вийшли непогані борти, які можуть виконувати бойові завдання на рівні 4+ покоління. Однак, Су-57 дотягнути до 5-го покоління їм не вдалося.

Основних бортів вони мають близько трьохсот. Це близько сотні Су-30, сотня Су-34 та приблизно сотня Су-35. Це той основний "кістяк" російської авіації, з яким нам доведеться боротися у небі,
– заявив військовий експерт.

Втрати російської авіації

  • У горах Північної Осетії 11 червня розбився Су-34. Загарбники заявили, що причина авіакатастрофи – нібито "технічна несправність". Екіпаж загинув.
  • Українські військові 10 червня збили ще один російський Су-25. Ворожий борт "приземлили" на Покровському напрямку.
  • Унаслідок атаки на аеродром "Ахтубінськ" уражено Су-57. Це перший випадок в історії.