Паризький автосалон потішить прем'єрами Volkswagen Golf та BMW Active Tourer

4 жовтня 2012, 15:29
Читать новость на русском

Паризький автосалон - одна з найбільших подій у світі автоіндустрії.

Експозиція відбувається кожні 2 роки і чергується з Франкфуртським автошоу. І абсолютно не поступається йому в масшбатах.

Цьогоріч у 9 виставкових павільйонах свої новинки представили понад 270 автомобільних компаній з 20 країн світу. А кількість відвідувачів автосалону, за прогнозами експертів, перевищить мільйон.

Серед найочікуваніших дебютантів - новий Volkswagen Golf. А ще - концепт-кар BMW Active Tourer, який спричинив "розрив шаблону" в істинних фанатів марки.

А все тому, що це перша модель в історії BMW з переднім приводом і трициліндровим двигуном!
Цілком очевидно, що Active Tourer - це прототип моделі, яка буде прямим конкурентом мерседесівському компактвену B-Class. У нього навіть габарити ідентичні.

Повертаючись до теми приводу: концепт має 4 ведучі колеса. Передню вісь обертає трициліндровий бензиновий турбодвигун об'ємом 1,5 літра. А задню - електромотор, який видає 67 сил. Загальна потужність установки - 190 конячок.

Однак серійна версія моделі дійсно буде передньопривідною. І навіть може отримати економічний бензиновий двигун.

Першою наприкінці 2014-го року з'явиться 5-місна модифікація. Далі на ринок вийде і 7-місний варіант. Імовірно, авто отримає назву BMW 1 Serirs GT.

Новий Volkswagen Golf значно менше шокував публіку автосалону. Ще до прем'єри в інтернеті було повно зображень та інформації про авто. Крім того, вживу "сьомий" Golf виглядає наче оновлений "шостий".

Тим не менше, це інше авто, яке сконструювали на новій платформі. Хетч довший на 5 см, ширший на 1,5 см і нижчий на 3 см від сучасної моделі.

У салоні побільшало місця для ніг задніх пасажирів, також просторіше в плечах. Об'єм багажника зріс до 380 літрів.

Маса нового "Гольфа" зменшилася на 100 кг. А все завдяки використанню нового сорту сталі та великої кількості алюмінієвих деталей в кузові. Також на авто встановлюють легші двигуни - їх, до слова, в гамі аж 10. Усі з турбінами, потужністю від 105 до 220 конячок.

Цікаво, що новий Golf буде дешевшим від попередника. У Німеччині за авто у базовій комплектації проситимуть 16 500 євро. При цьому актуальне покоління хетчбека продають за ціною від 17 000 євро.