Компанія вирішила повернутись до класичного червоно-біло-синього глобуса з хвилястими лініями. Pepsi представить новий дизайн у Північній Америці цієї осені до 125-річчя бренду, а в усьому світі – у 2024 році, "що ознаменує наступну еру бренду, спрямовану в майбутнє".
Дивіться також Не лише техногіганти: PepsiCo почала звільняти співробітників – скоротять сотні робочих місць
Напис Pepsi повернули всередину кола на білу смугу
"У PepsiCo ми розробляємо наші бренди так, щоб вони розповідали переконливу та цілісну історію. Pepsi є яскравим прикладом бренду, який протягом 125 років постійно переосмислює себе, щоб залишатися частиною попкультури та частиною життя людей", – сказав старший віцепрезидент та головний дизайнер PepsiCo Мауро Порчіні.
Ми розробили нову айдентику бренду, щоб пов'язати майбутні покоління зі спадщиною нашого бренду, поєднавши відмінності з нашої історії з сучасними елементами, щоб показати наше сміливе бачення майбутнього,
– додав він.
У компанії зазначили, що оновлена кольорова палітра включає синій та чорний кольори, які додають контрасту, яскравості та сучасності класичній кольоровій гамі Pepsi.
У Pepsi представили новий логотип напою: дивіться відео
Серед ключових елементів оновленого дизайну – напис Pepsi повернули всередину кола на білу смугу, також, враховуючи "постійний фокус бренду на Pepsi Zero Sugar".
Як змінювався логотип Pepsi / Фото Pepsi
У дизайні використано чорний колір, що "ще більше підкреслює прихильність бренду до Pepsi Zero Sugar у майбутньому".