PEUGEOT дарує вікенд в Європі за тест-драйв
PEUGEOT Україна запускає акцію "Відкривай Європу з PEUGEOT" із по-справжньому літнім призом – вікендом в Європі на двох.
Щоб виграти поїздку, досить пройти тест-драйв одного з моделей марки в будь-якому офіційному дилерському центрі PEUGEOT і поділитися своїм враженням в соціальних мережах. Встигніть взяти участь в акції до 26 червня!
Акція "Відкривай Європу з Peugeot" проходить в офіційній дилерській мережі PEUGEOT в Україні з 6 по 26 червня. Взяти участь у розіграші вікенду в Європі може кожен водій, який досяг 18-річчя.
Для того щоб взяти участь в акції достатньо:
• пройти тест-драйв автомобіля марки PEUGEOT у одного з офіційних дилерів PEUGEOT в Україні;
• написати про свої враження на своїй сторінці в Facebook або Instagram;
• зробити пост публічним і поставити хештег #ВідкривайЄвропу.
Ознайомитися з детальними правилами акції і записатися на тест-драйв улюбленої моделі можна за посиланням.
Переможець буде визначений 27 червня 2017 року з допомогою онлайн-ресурсу random.org і отримає сертифікат номіналом 40 000 доларів від туристичної фірми-партнера акції. Напрямок та точні дати подорожі в період з 1 липня по 30 вересня переможець зможе вибрати самостійно. Результати акції "Відкривай Європу з Peugeot" будуть опубліковані на офіційному сайті PEUGEOT в Україні.
PEUGEOT
Задоволення від активного водіння, елегантний дизайн і безкомпромісна якість підкреслюють прагнення компанії задовольняти потреби клієнтів і дарувати їм емоції, що асоціюються з автомобілями PEUGEOT.
10 000 дилерських центрів PEUGEOT в 160 країнах світу дозволили компанії збільшити обсяги глобальних продажів в 2016 році на 12,3% і продати 1 919 460 автомобілів. PEUGEOT поєднує високі стандарти якості, привабливий дизайн і емоції для того, щоб утвердитися в якості провідного світового бренду.
Історія компанії, що почалася в далекому 1899 році, в цьому році поповнилася значними досягненнями: нові автомобілі PEUGEOT 3008 DKR зайняли всі три призових місця на ралі "Дакар".