Під час кризи презервативи продаються вдвічі більше
Джерело:
ВедомостиКомпанія SSL International, власник бренду Durex, рапортувала про зростання прибутків за підсумками фінансового року більш ніж наполовину.
Цьому зростанню посприяло придбання компанією в минулому році російського і українського виробників презервативів.
За підсумками фінансового року, який закінчився 31 березня, виторг групи склав 803 млн фунтів стерлінгів - зростання на 25%, прибуток - 115 млн фунтів стерлінгів - зростання на 51%, прибуток з розрахунку на акцію - 33,1 пенса - зростання на 21%, дивіденди за підсумками року піднялися до 11,1 пенса, проти 9 пенсів в минулому році.
Зростання забезпечили придбані в минулому році російський виробник презервативів BBLV та українська компанієя того ж профілю Gainbridge. Без урахування їх досягнень виручка компанії виросла всього на 6%. Зростання продажів показали презервативи Durex на 4%, секс-іграшки і креми Durex "Play" на 8%, а на іспанському ринку - 50%, дезодоранти для ніг DrScholl на 5%.