Підсумки тижня: понад 40 українських дизайнерів відзвітувались на UFW
Оригінальність крою та грація кольорів. В Україні пройшов 28-й український тиждень моди.
Понад 40 вітчизняних дизайнерів представили колекції pret-a-porter осінь-зима.
Цього сезону модний тиждень переїхав до "Мистецького арсеналу". Одні підкреслювали неймовірне відчуття старовини, інші скаржились на колони, що заважали дивитись покази.
“Для мене найбільше відкриття це місце, яке останнім часом взагалі дивує своєю модернізацією простору. Тому що нещодавно я тут був на концерті академічної музики, тепер це сезони моди”, - каже голова комісії Київради з питань культури і туризму Олександр Бригинець.
“Не знаю, я туту перший раз. Скажу лише, що тут трохи жарко, а так взагалі то тут дуже мила та культурно”, - каже музикант, шоу-мен Потап.
“Масштаби нового приміщення у яке переїхав український тиждень моди припав до душі як відвідувачам, яким є де розгулятись, так і дизайнерам. Чого вартий лише подіум, який виріс аж на 52 метри”, - каже журналіст Марія Бірюкова.
Тема “очищення” від зайвого стала однією з головних модного тижня. Лілія Літковська вже удруге поспіль вивела моделей на подіум із закритими очима. Вона пояснює, що це своєрідний натяк на те, аби людина при будь-якому виборі не піддавалась зовнішнім факторам, а слухала лише себе. А на показі Олени Олійник затанцювали ритуальний танець шаманки маорі.
Особливу увагу приділили й зачіскам. Лілія Пустовіт прикрасила голови моделей живими квітами, а на показі Володимира Подоляна з голови манекенниць йшов дим. Каже, що це заклик аби люди не перенапружували мозок зайвим, а цінували те, що мають.
“Не варто бігти невідомо куди, за якоюсь ілюзією перевантажуючи свій мозок. А думати про більш прості речі. В будь-якому випадку, якщо людина захоче це мати, то вона буде це мати, не залежно від того наскільки швидко вона біжить і як багато вона вимагає”, - каже дизайнер Володимир Подолян.
Були на подіумі і яблука, і апельсини та дерево пізнання. Олексій Залевський, який славиться своїми епатажними дефіле, цього разу примусив моделей падати. У фінальній частині Fashion-show під пісню Земфіри, на подіумі було продемонстровано, що кохання може з'явитись раптово
Юлія Айсіна у новій зодіакальній колекції наставила моделям роги.
“Підготовка до цієї зачіски займає деякий час. Виготовити ці заготовки. А сама зачіска годину-півтори”, - каже стиліст-перукар Антон Зуєв.
Айсіна каже, що символ овна - це впевненість, жіноча сила, біля якої буде завжди справжній чоловік. Тому у фінальному виході у весільній сукні вийшов... хлопець.
Що ж до трендів майбутнього сезону, то для жінок - це в першу чергу довгі сукні та спідниці. Анна Бублік та Лариси Лобанова пояснюють, що саме вони надають образу незавершеності та загадки, що так не вистачає сучасним панянкам.
“Не важливо чи це буде спідниця, чи сарафан, чи плаття. Якщо ви покажете чоловікам декілька речей, напевно він вам скаже вдягни ось це. Тому що ми повинні одягатися так щоби подобатися чоловікам. Я думаю, що все наше життя присвячене їм, тому потрібно робити їм приємне, а не нам. Коли нам зручно в штанах – ми одягнули. Не потрібно, не завжди потрібно це робити”, - каже дизайнер Лариса Лобанова.
А речі-трансформери - знахідка сучасних модників. Плащі, що за мить можуть матеріалізуватись у куртки, а рукави - у шарфи.
“Я вважаю, що одяг повинен бути дуже зручним та мобільним, одяг-трансформер, така що б можна було її вранці вдягнути і ввечері трансформувати”, - каже дизайнер Олена Молчанова.
Комфорт для чоловіків - також на першому місці. Та головною родзинкою гардеробу сезону осінь-зима стане простий піджак. Його можна вдягати із будь-яким взуттям, брюками, майками або сорочками.
Утім, гості знаходили собі заняття і у кулуарах. Вже традиційний шоу-рум працював протягом усього "тижня". Тут можна було ближче роздивитись речі від українських дизайнерів та приміряти їх. Асортимент не лише різні смаки, а й гаманці.
Втім, модою не обмежилися. Автобіографічну книгу презентував один із основоположників класичної чоловічої моди Михайло Воронін. До того ж кутюр'є вперше представив жіночу колекцію.
Цього разу міжнародна програма була досить великою. До Києва запросили гостей з Італії, Франції, Бельгії, Греції, Росії та Об’єднаних Арабських Еміратів. А запрошена французька модель Джі Дієнг навіть з'явилась на показі кількох українських дизайнерів.
“Це популяризація нашої моди, наших дизайнерів, нашої промисловості – легкої промисловості та фен-індустрії. Це перше, і друге це закупівля, баєрство, це спілкування професіональних людей з нашими дизайнерами, з нашими виробниками”, - каже співзасновник UFW Олександр Соколовський.
Українські дизайнери відзвітували та знову позачинялися у своїх майстернях, створюючи нові образи. Втім модні шоу в столиці не завершені, вже 31 березня пройде показ Зухаїра Мурада, клієнтками якого є зокрема Дженніфер Лопес, Періс Хілтон та Діта фон Тіз.