Пілот Airbus А320 спеціально тренувався, щоб розбити літак

7 травня 2015, 06:40
Читать новость на русском

Французькі слідчі запевняють, що другий пілот літака Germanwings, який розбився в Альпах, Андреас Любіц відпрацьовував різке зниження лайнера під час попереднього рейсу.

Про це повідомляє BBC.

Згідно з повідомленням, спеціалісти, які розслідують катастрофу 24 березня, з'ясували, що в день катастрофи під час польоту з Дюссельдорфа в Барселону Любіц кілька разів відпрацьовував різке зниження літака, не запитавши на це дозволу.

У доповіді французьких слідчих наголошується, що для цього маневру не було жодних підстав.

24 березня літак компанії Germanwings здійснював рейс спочатку з Дюссельдорфа в Барселону, а потім - назад.

Читайте також: Завершився пошук жертв катастрофи Airbus A320

Під час польоту з Барселони в Дюссельдорф літак впав.

У результаті аварії загинули всі 150 осіб, які знаходилися на борту, а також шість членів екіпажу.

На думку слідчих, другий пілот літака 27-річний Андреас Любіц замкнув двері кабіни пілотів зсередини, коли капітан ненадовго відійшов у туалет.

Потім пан Любіц почав самостійно знижувати літак, не реагуючи на крики ззовні з проханням відкрити двері, поки авіалайнер не врізався в гору.

У ході розслідування з'ясувалося, що пілот у минулому страждав від важкої депресії. За кілька днів до аварії він шукав в інтернеті інформацію про способи самогубства.

В його будинку виявили розірвані лікарняні, які свідчили про те, що Любіц не повинен був в день катастрофи виходити на роботу за станом здоров'я.

Читайте також: Фахівці розшифрували записи другої "чорної скриньки" A320

Кінцеві висновки комісії про причини катастрофи літака французьке агентство з розслідування катастроф BEA має оприлюднити через рік.

Якщо Андреас Любіц відпрацьовував різке зниження літака під час рейсу з Дюссельдорфа, то неминуче виникає питання: чому ніхто не помітив цього і не відсторонив його від наступного польоту.

У проміжному звіті BEA є відповідь на це питання: поки перший пілот був відсутній в кабіні під час ранкового польоту в Барселону, Любіц не менше п'яти разів змінював налаштування автопілота на зниження приблизно на 30 метрів, а потім повертав літак на потрібну висоту. Коли капітан повертався в кабіну, пан Любіц відновлював потрібну для польоту висоту.

Якби літак не зазнав аварії під час наступного рейсу, то на цю обставину ніхто б не звернув увагу.

Як відомо, 24 березня в Альпах у Франції розбився пасажирський літак Airbus A320, на борту якого перебувало 150 людей. За даними МЗС, українців немає серед жертв авіакатастрофи у Франції.