Зловмисниками виявилися керівник філії "Центр забезпечення виробництва" Укрзалізниці, начальник управління обліку нафтопродуктів та складського господарства ЦЗВ та особа, яка керувала діяльністю ТОВ. Зауважимо, на цих посадах вони перебували у час скоєння злочину.

Читайте також Укрзалізниця заплатила понад 18 мільйонів гривень штрафу

Деталі корупційної схеми

За даними слідства, на початку січня 2017 року ЦЗВ уклала із учасником схеми низку договорів на закупівлю 55 тисяч тонн дизельного палива за ціною 18 499 – 18 999 гривень за тонну. Однак керівник філії відмовився від замовлення за цими вигідними договорами, а натомість у січні 2017 року замовив дизельне паливо у тієї ж компанії, але за більшою ціною – від 21 300 гривень до 22 230 гривень за тонну.

Наприкінці січня 2017 року учасники схеми уклали низку додаткових угод, якими безпідставно збільшили ціну дизпалива для Укрзалізниці на 10%.

Незаконні дії підозрювані приховували маніпуляціями з довідками про коливання цін на ринку палива. Як наслідок, у січні – лютому 2017 року Укрзалізниця переплатила понад 102,7 мільйона гривень, придбавши дизельне паливо за ціною вже від 22 421,1 до 22 971 гривні за тонну.

Ця справа є четвертим епізодом викритої детективами Національного бюро корупційної схеми, що діяла у 2015 – 2017 роках на Укрзалізниці за участі однієї і тієї ж комерційної компанії з продажу нафтопродуктів,
– мовиться у повідомленні.

До теми В Укрзалізниці розв'язали проблему з браком дизельного пального

Що відомо про підозрюваних

Журналіст Олег Новіков розповів, що керівництво ЦВЗ, який тоді очолював Віталій Цвігун, змовилося з представником компанії Вог Аеро Джет Анатолієм Савичем. Йому повідомили підозру заочно, оскільки Савич перебуває у міжнародному розшуку в іншій справі УЗ про купівлю дизельного палива. Там він теж нібито був організатором.