Укрзалізниця намагалася оскаржити рішення АМКУ у суді, але Господарський суд Києва відмовив у задоволенні позовних вимог. Наразі триває апеляційне провадження.

Важливо Банківські рахунки Укрзалізниці арештували за борги, – ЗМІ

За що оштрафували Укрзалізницю

Раніше Укрзалізниця самостійно запровадила термін "малодіяльна вантажна станція" і стягував окрему плату за додаткову послугу з подачі вагонів на ці станції.

На основі створеного переліку станцій Укрзалізниця одноосібно ініціювала підписання зі своїми клієнтами додаткових угод до договорів про надання послуг з перевезення вантажів з або на малодіяльні станції,
– пояснили в АМКУ.

У Комітеті наголосили, що підписання цієї угоди було безальтернативною умовою надання клієнтам залізниці послуг перевезень. А це, своєю чергою, створювало нерівні умови отримання послуги.

За даними АМКУ, Укрзалізниця стягувала підвищену оплату за обслуговування малодіяльних станцій із січня 2019 року до вересня 2020 року.

Цю послугу неможливо було б запровадити за умов значної конкуренції на ринку, адже клієнти могли б відмовитись від підписання додаткової угоди. У 2018 – 2020 роках компанія займала 100% монопольне становище,
– додали в АМКУ.

Зрештою, УЗ сплатила накладений Комітетом штраф та припинила стягування додаткової плати за обслуговування вантажів на малодіяльних станціях.