Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Рада звернулась до РНБО з проханням про санкції проти телеканалів 112 та NewsOne

      Рада звернулась до РНБО з проханням про санкції проти телеканалів 112 та NewsOne

      У четвер, 4 жовтня, Верховна Рада на ранковому засіданні ухвалила постанову про звернення до Ради з національної безпеки і оборони із проханням про введення персональних санкції щодо український телеканалів "112 Україна" та NewsOne. Свої голоси за постанову №9157 віддали 229 нардепів.

      Читайте також: Рупори Кремля: Які канали і чому звинувачують у поширенні російської пропаганди

      Санкції телеканал 112 NewsOne РНБО Верховна Рада
      Голосування за прохання про санкції проти українських телеканалів

      Згідно з додатком до постанови, санкції повинні торкнутися ТОВ "Аріадна ТВ", ТОВ "Новий формат ТВ", ТОВ "ТВ Вибір", ТОВ "Телерадіокомпанія "112-ТВ", ТОВ "Лідер ТВ", ТОВ "Партнер ТВ" і ТОВ "Новини 24 години".

      Читайте також: Соціологи викрили "112 канал Україна" у маніпуляціях та пригрозили йому закриттям

      Згідно з інформацією на сайті телеканалів, остання в даному переліку компанія – ТОВ "Новости 24 години" – вказана в структурі власності каналу NewsOne, решта 6 юридичних осіб вказані в структурі власності телеканалу "112 Україна".

      Зазначимо, що напередодні народний депутат Мустафа Найєм повідомив, що в парламенті збирають підписи для звернення до РНБО щодо введення санкцій проти телеканалів "112 Україна" та NewsOne "за антиукраїнську діяльність".

      До слова, за інформацією ЗМІ, навесні 2018 року власником телеканалу "112 Україна" став проросійський політик Віктор Медведчук, який є кумом президента РФ Володимира Путіна і збирається балотуватися до Верховної Ради на майбутніх виборах у 2019 році.

      А керівником телеканалу NewsOne в кінці літа став одіозний Андрій Портнов – перший заступник глави Адміністрації президента часів Віктора Януковича. Проте всіма правами на телеканал володіє екс-регіонал Євген Мураєв, який балотуватиметься до парламенту у складі новоствореної партії "НАШІ".

       

       

      Джерело: 24 канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук