Реклама на Facebook змінить формат

10 червня 2013, 10:27
Читать новость на русском

Джерело:

Watcher

Facebook спрощує рекламні пропозиції для сторінок різноманітних брендів. Якщо раніше соцмережа пропонувала 27 рекламних продуктів, то зараз залишаються продажі, встановлення додатків, обговорення продуктів та деякі інші послуги.

Наприклад, бренд на своїй сторінці уже не зможе створювати соцопитування - натомість може постити питання і отримувати відповіді у коментарях.

З рекламного оголошення зникне напис "get offer" – тому що те саме можна буде запропонувати у звичайній публікації з відповідним лінком.

Читайте також: Facebook підказуватиме користувачам, чи сторінки знаменитостей - справжні

Sponsored stories будуть додані до усіх рекламних форматів. Тобто комбіновані рекламні повідомлення з соціальним контекстом з'являться всюди.

Рекламних форматів буде менше, але їхня якість зросте. Крім того, нова реклама буде доступною у високій якості на усіх видах платформ - планшетів, ПК і смартфонів.