Рекламні компанії отримали дані мільйонів користувачів Facebook

19 жовтня 2010, 09:57

Видання Wall Street Journal провело розслідування, яке показало, що перша десятка найпопулярніших програм для Facebook, без відома користувачів збирала унікальні ідентифікатори.

З’ясувалось, якщо вставити ідентифікатор в адресний рядок браузера після назви сайту, можна потрапити на особисту сторінку користувача.

"Секрет у тому, що існує унікальний ідентифікатор для користувача Facebook. Якщо його розсекречують, уся приватна інформація про користувача стає доступною", - каже виконавчий директор центру приватності користувачів Марк Ротенберг.

Відомо, що ці ідентифікатори направляли щонайменше 25 рекламним фірмам. Деякі використовували їх для складання баз даних інтернет-користувачів для проведення рекламних кампаній. Загалом, до рекламників потрапила особиста інформація кількох десятків мільйонів користувачів Facebook. Представники Facebook заявили, що така практика є порушенням правил соціальної мережі для розробників додатків. Вони обіцяють, що подібні додатки будуть видалені з соцмережі найближчим часом.