Рекламні компанії отримали дані мільйонів користувачів Facebook
Видання Wall Street Journal провело розслідування, яке показало, що перша десятка найпопулярніших програм для Facebook, без відома користувачів збирала унікальні ідентифікатори.
З’ясувалось, якщо вставити ідентифікатор в адресний рядок браузера після назви сайту, можна потрапити на особисту сторінку користувача.
"Секрет у тому, що існує унікальний ідентифікатор для користувача Facebook. Якщо його розсекречують, уся приватна інформація про користувача стає доступною", - каже виконавчий директор центру приватності користувачів Марк Ротенберг.
Відомо, що ці ідентифікатори направляли щонайменше 25 рекламним фірмам. Деякі використовували їх для складання баз даних інтернет-користувачів для проведення рекламних кампаній. Загалом, до рекламників потрапила особиста інформація кількох десятків мільйонів користувачів Facebook. Представники Facebook заявили, що така практика є порушенням правил соціальної мережі для розробників додатків. Вони обіцяють, що подібні додатки будуть видалені з соцмережі найближчим часом.