Рецепт успіху від міліонерів - зрозуміти, чого хочуть споживачі

20 листопада 2013, 22:22
Читать новость на русском

Наші герої зуміли чітко визначити, чого насправді хочуть споживачі і чого бракує на полицях крамниць – та, зрештою, отримали свою багатомільйонну винагороду.


Кокосове молоко

Ви чули про двох хлопців, які одного вечора пішли у бар та в якості подарунку отримали бізнес-модель на багато мільйонів доларів? Це не жарт.

Друзям дитинства Майклу Кірбану та Айрі Лірану ідея з кокосовим молоком спала на думку після розмови в одному з клубів на Мангеттені. Випадкова зустріч назавжди змінила їхнє життя.

За сім років із дня заснування Vita Coco - на вершині успіху. Компанія має зіркові інвестиції, випускає продукцію із різноманітними смаками та співпрацює з магазинами здорового харчування.

Vita Coco також надихнула Pepsi, Кока та Naked Juice на створення своїх власних брендів кокосового молока. Але Айра та Майкл не хвилюються: вони володіють понад 60% цього ринку у Сполучених Штатах. Більше дізнавайтеся із відеосюжету.

Вода з фруктами

Уявіть собі, що у вас - троє малих дітей, які постійно хочуть пити, але від звичайної води відмовляються. Кара Голдін знайшла оригінальний вихід з цієї ситуації і ще й почала заробляти мільйони, продаючи смачний та корисний напій.

В рідному районі Кари на околицях Сан-Франциско вода з фруктами миттєво стала хітом.

Саме так – жодних консервантів, жодних підсолоджувачів, жодних зайвих калорій. У 2005 році на ринку не було нічого подібного. Кара Голдін побачила те, що пропустили повз увагу провідні виробники напоїв. Але щоб змінити ринок, треба було створити власну марку і витримати жорстку конкуренцію. Як їй це вдалося – дізнавайтеся з відеоматеріалу.