Ріанна стала обличчям торгової марки NIVEA
3 березня 2011,
23:29
До свого 100-річного ювілею торгова марка NIVEA дозволила собі розщедритися.
Косметичний гігант запросив поп-співачку очолити нову рекламну кампанію продуктів з догляду за тілом The 100 Years Skincare for Life. Кампанія стартує вже в травні. Тоді ж розпочнеться новий гастрольний тур зірки під назвою Loud, спонсором якого буде NIVEA.
Представник бренду переконаний, що саме Ріанна зможе привести нове покоління шанувальників марки. Як стало відомо, на першій промо-фотосесії поп-принцеса знялася топлес, лише прикриваючи груди руками. Раніше Ріанна неодноразово знімалася в рекламі, зокрема, у ролику автовиробника Renault, а також була обличчям модного бренду Gucci.