Російські медіа двояко відреагували на те, що київське Євробачення мине без їхньої участі. Частина інформаційної кампанії полягає у доведенні того, яким небезпечним є перебування в Україні. А другий акцент, який ставлять росЗМІ у своїх публікаціях – непотрібність для Росії цього конкурсу як такого, пише Наталія Лебідь у статті для сайту "24".

Повну версію публікації читайте тут: "Зустрінете націоналіста – кричіть і тікайте": росЗМІ про Євробачення у Києві

"Панове в Києві ставили питання, чи потрібна Росія на Євробаченні-2017? А чи не час переформулювати: чи потрібно Росії Євробачення? Не в 2017 році, а – взагалі?" – запитує російське видання "Завтра". І продовжує: "Так! Існує правило, згідно із яким країна, яка не транслювала попередній конкурс, не допускається до участі в наступному. Тобто в 2018 році Росія участь не бере автоматично. Перехреститися б і заспокоїтися. Але ж ні.

Росію не можуть відсторонити від участі в конкурсі "Євробачення" в 2018 році", – заявив генеральний директор Першого каналу Костянтин Ернст. – Бо як же так?! Як же ми? Невже цей похмурий шабаш пройде без нашої дорогоцінної участі? У всьому цьому відчувається тільки одне: принизлива другосортність. Замість того, щоб грюкнути дверима, "наші" то розшаркуються, то розмахують кулаками.

Тим часом відомий кремлівський ідеолог Дмитро Кисельов наголошує на тому, що у випадку відсутності Росії на "Євробаченні" більше втрачає сам конкурс, аніж Росія, йдеться у публікації. "Всі ж пам'ятають, як минулого року за підсумками глядацького голосування з великим відривом переміг Сєргєй Лазарєв з Росії. І лише якесь мутне, невідомо як сформоване журі на перше місце поставило українську Джамалу (…). Те, що відбувається по відношенню до України зараз, – продовження взятої лінії. Замість того, щоб наполягти на участі представниці Росії, підвищивши санкції на адресу Києва (…), Європейський мовленнєвий союз продовжує руйнувати принципи, на яких будується пісенний конкурс. Звичайно ж, це не може не позначитися і на його популярності. Росія, до речі, в цьому році транслювати його вже не буде. Це означає втрату глядацької аудиторії в 50 мільйонів чоловік. Таким чином, і для рекламодавців вся ця історія стає менш привабливою", – говорить пропагандист Кисельов.

Читайте також: Без Євробачення: хто і чому відмовлявся від участі в конкурсі