Російська пропаганда переживає кризу
Через кризу російський "Перший канал" скорочує штат і кількість програм. А сама якість російських телепрограм погіршиться вже цієї осені.
Про це глава "Першого каналу" Костянтин Ернст розповів в інтерв'ю агентству ТАСС.
За його словами, справжня криза накриє галузь у другому півріччі 2016-го, коли у телевізійників виникне дефіцит контенту. І вже зараз зрозуміло, що криза триватиме, щонайменше, два роки.
В січні реклама на каналі впала на 37% в порівнянні з тим же місяцем 2014 року. Зараз ситуація якось стабілізується, але на цифрах, які нас зовсім не тішать. І наші рекламщики нічого не можуть сказати про перспективи на друге півріччя,
— запевнив Ернст.
Через кризу "Перший канал" вже скоротив 10% штату, а тепер мінімізує всі види витрат, аби не чіпати більше людей. Зокрема, керівництво телеканалу домовляється про зменшення цін на виробництво контенту. Заради збереження бізнесу багато скорочуються до повної відсутності прибутку.
До слова, Генеральний директор російського "Першого каналу" Костянтин Ернст допускає, що вбивства протестувальників на Майдані 18-20 лютого 2014 року були влаштовані навмисне, щоб зіпсувати Росії свято від проведення Олімпійських ігор в Сочі.