Розслідування: Як компанія-привид весільного тамади перемогла у тендері на 70 мільйонів
Вже багато років український бізнес працює за "джентльменськими угодами" , які укладають "свої" люди між собою. Монополісти контролюють майже 90% ринку. Від енергетики та медицини, до комунальних послуг і мобільного зв'язку.
Ключові гравці вже навіть не обтяжують себе тим, щоб створити хоча б видимість конкуренції. Саме через це багатомільйонний державний тендер в Україні може виграти навіть весільний тамада.
Через неконтрольовану систему держзакупівель бюджет країни щорічно втрачає десятки мільярдів гривень.
Сьогодні на державних тендерах не заробляє хіба що лінивий. Підставні фірми-конкуренти, відкати чиновникам та просто фіктивні торги. Охочим нажитися на державі не стає на заваді навіть її міжнародний імідж.
Дивіться також: ЦРУ. Кого годує "МАФовий бізнес" у Києві
Свої сумніви щодо результатів тендеру на запровадження послуги збереження номерів при зміні оператора (MNP) одночасно озвучили дві компанії. Українська та польська.
Вони опинилися серед тих, кого навіть не допустили до торгів. І якщо полякам відмовили через зависоку вартість послуги, то українці залишилися за бортом із вдвічі меншою ціною.
Чому надали перемогу компанії, яка коштує державі значно дорожче — журналісти ЦРУ вирішили пересвідчитися особисто.