Сайти знайомств увійшли в споживчий кошик британців
16 березня 2011,
12:52
Читать новость на русском
З метою не відставати від змін у суспільстві та нових тенденцій, британське статистичне агентство переглянуло споживчий кошик, на основі вартості якого агентство вираховує інфляцію в країні, повідомляє Reuters.
Тепер, серед інших товарів, в корзину входять сайти знайомств та смартфони. Разом з тим, з кошика виключили регіональні газети, рінгтони для мобілок та свинину, причиною виключення якої став той факт, що британці все активніше замість домашньої їжі вживають напівфабрикати.
Багато з нових позицій у кошику свідчать про зміни, що відбуваються у житті через розвиток технологій. Потужні смартфони та додатки до них для більшості людей стали життєвонеобхідними, пояснюють таке оновлення споживчого кошика у статистичному агентстві.