Село Обермуттен зібрало 10 тис. "лайків" у Facebook
Швейцарське гірське село завдяки Facebook стало відомим у 35 країнах світу. Кампанію з популяризації Обермуттена запустив мер селища.
У відео-зверненні на Facebook він пообіцяв вивішувати на стінах сільських домівок фотокартки усіх, хто поставить "like" на сторінці рекламної кампанії. Усього лише за 4 тижні Обермуттен "залайкали" понад 10 тисяч користувачів, і це при тому, що в селі мешкає 79 людей.
Facebook-сторінка Обермуттена стала найбільш відвідуваною у Швейцарії. За частотою згадувань у ЗМІ і соцмережах село випередило таких акул шоу-бізнесу як Джастін Бібер та Леді Ґаґа. Позаду залишилася навіть Coca-Cola. Усього, дякуючи кампанії, про село почули 60 мільйонів людей у всьому світі, а відвідуваність туристичного кантону Граубюнден, де знаходиться Обермуттен, зросла на 250%.