Hotels.com обіцяє такий щедрий подарунок тим молодятам, які згадають про сервіс бронювання у своїх весільних обітницях і знімуть це на відео.
Дивіться також: У Британії у вигадливий спосіб заманюють молодь до церкви: яскраві фото
Ролик треба опублікувати у соцмережах з хештегом #HotelsSponConVows.
Весілля – це гроші. Ми отримали ваш відгук. Ми можемо підкинути вам 15 тисяч на медовий місяць, якщо ви згадаєте нас у своїх обітницях,
– йдеться в описі умов конкурсу.
Розіграш проводять разом зі стрімінговим сервісом Hulu з нагоди виходу останнього епізоду серіалу "Чотири весілля і похорон".
Серіал "4 весілля і один похорон": дивіться офіційний трейлер серіалу
Читайте до теми: