Ще кращий сервіс для малого та середнього бізнесу
Компанія "Метро Кеш енд Кері Україна" другий рік поспіль підтримує Міжнародний експофорум ресторанно-готельного бізнесу у якості генерального партнера. Тут представники сфери обслуговування можуть дізнатися про останні європейські тенденції сегменту HoReCa.
Для нас важливо, що говорять наші клієнти. Їхні потреби постійно змінюються, тож ми тут, щоб бути ближчими до них. Дослухаючись до них, ми вирішуємо що змінити в нашій роботі, у що ще інвестувати гроші. Ми допомагаємо малому на середньому бізнесу впроваджувати нові технології та розвивати свою справу,
— розповідає Мартін Шумахер, директор "Метро Кеш енд Кері Україна".
Так, компанія "Метро Кеш енд Кері Україна" для відвідувачів свого стенду підготувала насичену програму. Це різноманітні майстер-класи від провідних українських кухарів, презентація зі створення винної карти для власників ресторанів та дегустація вина власного імпорту.
Усього в портфелі компанії 500 найменувань. Нині власний імпорт становить 200 найменувань. Але ми розвиваємося, тому я вважаю, що згодом ми прийдемо до повністю власного імпорту. Звісно, я не враховую наших, українських виробників,
— розповідає Олексій Гіжко, шеф-сомельє "Метро Кеш енд Кері Україна".
Для нас дуже важливо, щоб малий і середній бізнес в Україні успішно розвивався, тому що якщо наші клієнти будуть успішними – і нам буде добре. Нашу місію ми вбачаємо в тому щоб ділитися власним накопиченим досвідом в роботі з професійними клієнтами,
— додає Юлія Пилипенко, директор з продажів "Метро Кеш енд Кері Україна".
Компанія "Метро Кеш енд Кері Україна" за роки роботи інвестувала в нашу економіку 550 мільйонів євро. Нині в країні успішно функціонують 27 магазинів, в яких задіяні 4 тисячі працівників.