Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Що відомо про компанію "Українські вертольоти", гелікоптер якої розбився у Кременчуці

      Аварія з гелікоптером у Кременчуці: якими скандалами прославилась компанія "Українські вертольоти"
      Аварія з гелікоптером у Кременчуці: якими скандалами прославилась компанія "Українські вертольоти" / Прес-служба компанії "Українські вертольоти"

      Увечері 25 січня у Кременчуці Полтавської області зазанв катастрофи гелікоптер, який належить компанії "Українські вертольоти". Внаслідок інциденту загинули чотири члени екіпажу.

      З відкритих джерел відомо, що Дніпровське ЗАТ "Українські вертольоти" – це найбільша вертолітна компанія України, пише ресурс Inforesist.

      Читайте також: Очевидці авіакатастрофи в Кременчуці вказали на нову версію трагедії

      Зокрема, з 2003 року компанія займається миротворчими, гуманітарними, природоохоронними місіями, а також має статус офіційного перевізника ООН, Всесвітньої продовольчої програми та Міжнародного комітету Червоного хреста.

      Зазначається, що "Українські вертольоти" здебільшого перевозять гуманітарні вантажі та людей, гасять пожежі в різних куточках світу.

      Головою правління та генеральним директором компанії є Ткаченко Володимир Володимирович, який володіє 39% акцій компанії, ще 61% акцій належать його дружині Олександрі Ткаченко.

      До слова, "Українські вертольоти" не мають жодного власного гелікоптера – їхній парк налічує 28 бортів, 12 з яких є орендовані у МВС і ще 16 – у Збройних Сил України.

      Зауважимо, що щомісяця за використання кожної машини перевізник платить державі щонайменше 30 тисяч гривень, хоча, як приклад, у 2016 році вони заробили понад 10 мільйонів доларів.

      До слова, у 2007 році Міноборони під керівництвом Анатолія Гриценка, який працював в уряді Юрія Єханурова, періодично судилося з "Українськими вертольотами" через незаконне, на їхню думку, продовження оренди бойових машин вартістю у півмільйона доларів. Однак згодом процес було призупинено, а посприяли цьому високопоставлені чиновники з Генпрокуратури та Секретаріату Президента.

      Зауважимо, що компанія не повернула ЗСУ вертольоти навіть з початком АТО, натомість зажадала у Міноборони надати їй інші борти під приводом того, що доведеться заплатити ООН штраф у розмірі 40 мільйонів доларів. Це при тому, що до договору оренди було підписано додаткову угоду про повернення бойових машин протягом 15 днів в разі настання форс-мажорних обставин.

      Читайте також: Аварію гелікоптера у Кременчуці показали з висоти пташиного польоту: фото та відео

      Як підкреслюють ЗМІ, МВС навіть не намагалося повернути свої 12 вертольотів – представники силовиків на суді не були та претензії прокуратури не підтримували.

      У мережі своєю чергою про компанію негативно відгукують її колишні працівники. За їхніми словами, "будь-яка сторона компанії – негативна": методи роботи – абсолютно совдепівські, зарплату не платять або затримують, співробітників вважають рабами та постійно ображають.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук