25% – або ж чверть коштів усього передвиборчого фонду – "Аграрна партія України" витратила на концерти.
Читайте також: Скільки депутатів в новій Раді фігурують у розслідуваннях про корупцію
Загалом Поплавський і Винник розкошелились на 21,07 мільйона гривень. З них за рекламу на телебаченні витратили 10,86 мільйонів гривень.
Поплавський і Винник розкошелились на 21,07 мільйона гривень
4,7 мільйона – віддали за агітацію на каналі "Інтер", приблизно 3 мільйона – телеканалам "112 Україна" та "1+1".
Віддали 3 мільйона – телеканалам "112 Україна" та "1+1"
А от співи Винника і Поплавського обійшлись виборчому фонду аграріїв у 5,22 мільйона гривень. Таких концертів було щонайменше вісім.
Співи Винника і Поплавського обійшлись виборчому фонду аграріїв у 5,22 мільйона гривень
Удвічі меншу суму "Аграрна партія" витратила на друковану агітацію – 2 мільйона 130 тисяч гривень.
Дані: Громадський рух ЧЕСНО.
Дивіться повний випуск "Вєсті.UA".