Скільки витратили на організацію Євробачення-2017: шокуючі дані
Кошторис пісенного конкурсу в Україні склав майже мільярд гривень, або понад 30 мільйонів євро. Для порівняння, минулорічний конкурс у Швеції коштував на 10 мільйонів менше.
Оренда міжнародного виставкового центру у Києві строком на 2 місяці обійшлась у 35 мільйонів гривень.
24 мільйони коштувала візитівка Євробачення – сцена, на яку 9 травня вийдуть перші півфіналісти. Спочатку за неї хотіли більше 30 мільйонів гривень. Однак, вдалося сторгуватися.
Щоб увесь цей крам не розікрали, на послуги безпеки витратили майже 15 мільйонів гривень, 1,5 мільйонів гривень з яких заплатили фірмі, яка забезпечила металодетекторами усі майданчики конкурсу.
Креатив на Євробаченні також коштував чимало. За постановку конкурсу режисер Сергій Проскурня заробить більше 370 тисяч гривень. Та це копійки порівняно з гонорарами зірок. Мережі вже встигли відреагувати на розцінки за виступ українських зірок: перформанс від Джамали обійдеться в мільйон гривень, а переможниця 2004 року Руслана отримає вдвічі менше. Найскромнішою виявилася "ONUKA", яка попросила всього 45 тисяч.
Читайте також: Як учасники Євробачення-2017 розважаються в Києві
Проте найбільше зароблять ведучі Євробачення. Лише шоумен Андрій Джежула, згідно з даними сайту "ProZorro", покладе у кишеню 2,5 мільйони гривень. При цьому, одягнуть ведучих майже на мільйон. Костюми Володимира Остапчука, Олександра Скичка та Тимура Мірошниченка обійшлися у 900 тисяч гривень.
Під час відкриття конкурсу гості дефілювали на червоній доріжці. Цей елемент декору площею 2 тисячі квадратів витягнув з бюджету ще півмільйона гривень. Пройшовшись доріжкою, конкурсанти запустили у небо гелеві кульки, які коштували близько 80 тисяч гривень.
Це далеко не всі видатки, бо канцелярія, меблі, реклама чи проморолики теж склались в кругленькі суми.
Нагадаємо, що 9 травня відбудеться перший півфінал Євробачення-2017. З-поміж 18 конкурсантів глядачі та судді оберуть 10, які і будуть боротися за перемогу своєї країни у фіналі 13 травня.
24 Канал – національний медіапартнер Євробачення-2017