Про це на сайті "Цензор" повідомив політолог Кирило Сазонов.

"Все літо й осінь ЗМІ бомбили Укрзалізницю і Мінінфраструктури. Корупція на закупівлях, непрозорі призначення без конкурсів, ляльководи з АП, які розставляють своїх людей на хлібні посади...Приїзд Байдена показав, що вічно ховати голову в пісок можна. І цілком логічно очікувати "показову прочуханку". Причому, транспортні чиновники самі дають для неї відмінний привід, який може стати поштовхом для всенародного розгляду в корупційному міжсобойчику на УЗ. У "Укрзалізницю" на відповідальний пост заступника генерального директора УТЛЦ (Український транспортно-логістичний центр) намагаються протягнути собі Андрія Федоровського, директора транспортної компанії "Метрудтранс", — пише експерт.

За даними "Наших грошей", до "Метрудтрнансу" має безпосереднє відношення депутат від БПП Руслан Сольвар, бізнес якого пов'язаний із з/д перевезеннями.

"Метрудтранс", "Укрзерноттрранс-К", ТОВ "Фреш лайн" це компанії, що входять "в орбіту" депутата. Власники їх змінюються, але це люди з однієї і тієї ж "колоди". У їх число входить і Федоровський. У часи, коли транспортною галуззю керував Борис Колесніков, компанії Сольвара, маючи договору з "Укрзалізницею", перевозили мільйони тонн вантажів. Тепер у транспортних компаній, пов'язаних з депутатом, є шанс знову отримати пільгові умови і великі замовлення. Мзду за подачу вагонів, насамперед зернових, поставлять на потік", — повідомляє Сазонов.

Експерт прогнозує, що за Сольваром в ЗМІ найближчим часом може з'явиться чимало "цікавих розслідувань".

"У депутата в шафі чимало "скелетів". Це буде захоплюючий багатосерійний серіал...Офіційно, приміром, у Сольвара нічого немає. Ні вдома, ні машини, ні рахунку в банку. За минулий рік він задекларував 166 000 гривень доходу. При цьому депутат активно забудовує Київську область церквами Московського патріархату, а перед виборами безкоштовно катає народ з Василькова до Києва на своїх "благодійних" маршрутках", — зазначає Сазонов.

За його словами, призначення Федорівського не залишиться непоміченим серед політиків, відомих своєю антикорупційною діяльністю — Сергія Лещенка і Міхеїла Саакашвілі.

"Але, схоже, керманичі залізниці настільки захоплені її "реформуванням", що не помічають, як можуть підставити не тільки себе коханих, а й керівництво країни. Знову актуалізуються всі колишні "больові точки". Досить сказати, що конкурс на главу залізниці тільки ще збираються запустити", — підкреслює Сазонов.

ДП "Український транспортно-логістичний центр" займається організацією перевезень вантажів у вагонах власників державних вагонних компаній і порожніх вагонів цих компаній на підставі договорів між ним, залізницями, державними вагонними компаніями і замовниками перевезень.