Соціальна акція RENAULT "Тиждень Землі"
Renault в Україні – соціально-орієнтована компанія, яка приділяє велику увагу соціальній сфері, вважаючи одним зі своїх пріоритетних завдань – відповідати на потреби людей, покращуючи якість їхнього життя. До таких сфер відноситься просування ідей безпеки дорожнього руху, захист навколишнього середовища і благодійні проекти.
22 квітня по всьому світу відзначають свято – Міжнародний день Матері-Землі (International Mother Earth Day), що проводиться під егідою ООН.
Компанія "Рено Україна" вирішила підтримати глобальну ініціативу і провести соціальну акцію "Тиждень Землі", яка буде відбуватись у всій офіційній дилерській мережі з 18 по 24 квітня.
Протягом цього квітневого тижня, а також і після закінчення акції, відвідувачі офіційної дилерської мережі Renault зможуть долучитися до турботи про навколишнє середовище разом з Renault. У всіх дилерських центрах Renault буде організований збір макулатури та батарейок в спеціальні коробки для їх подальшої утилізації.
За минулий рік Renault в Україні запустила цілий ряд соціальних ініціатив:
1. "MASTER добрих справ": екологічна ініціатива спільно з проектом "Україна без сміття", яка пропонує рішення для сортування сміття в умовах офісу і квартири. Фургон Renault Master виступає в ролі мобільного пункту прийому вторсировини, а також автомобіля для доставки окремо зібраного сміття на переробку в Києві та Київській області. Компанія Renault в Україні та дилерська мережа в Києві вже скористалася такими рішеннями і встановили спеціальні контейнери для збору макулатури, які розробили проектом "Україна без сміття". Виручені кошти від утилізації макулатури, картону і пластикових кришечок, зібраних в дилерських точках і представництві Renault, йдуть на благодійність.
2. "Благодійна шафа": ініціатива зі збору одягу і взуття для дітей і дорослих у всіх дилерських центрах Renault. Речі на постійній основі передаються потребуючим на локальному рівні.
3. Збір дитячих книжок: в рамках ініціативи в дилерських центрах Renault збираються старі (в хорошому стані) або нові книги для дітей віком від 3 до 16 років, які передаються в благодійних цілях.
4. "Подаруй Ялинці життя": компанія Renault в Україні бере участь у соціальній ініціативі, яка спрямована на захист хвойних дерев від вирубування для новорічних свят.
5. Розіграш живих ялинок в горщиках серед передплатників сторінки Renault в Україні в соц. мережі Facebook перед новорічними святами.
Запрошуємо приєднатися до захисту навколишнього середовища разом з Renault!