Повністю розблокувати Суецький канал можуть вже сьогодні, 27 березня. Робочі висловили сподівання, що зрушити корабель їм допоможе прилив.

Зверніть увагу Судно спровокувало затор у Суецькому каналі: ціни на нафту зросли

Водночас глава управління каналу не береться називати точні терміни завершення операції. Адже є низка факторів, які ускладнюють процес.

Мовиться, зокрема, про складні кам'янисті породи, а також безперервні приливи та відпливи у водах Суецького каналу, про це пише The Independent.

Юкіто Хігакі, президент Shoei Kisen, якій належить судно, напередодні повідомив, що для поглиблення берегів та дна каналу залучать 10 буксирів.

Що сталося у Суецькому каналі

  • Гігантський 400-метровий контейнеровоз Ever Given сів на мілину в Суецькому каналі 24 березня. Його знесло з курсу поривом вітру. Ускладнило ситуацію ще й піщана буря.
  • Судно перекрило один з найбільш завантажених морських торговельних шляхів у світі. Через цей водний шлях проходить близько 12% всієї світової торгівлі, від нафти до повсякденних товарів.
  • В результаті інциденту в Суецькому каналі утворився затор – далі не можуть пройти близько 160 торговельних суден.
  • Кожна година простою означає для світової торгівлі затримку товарів на 400 мільйонів доларів.
  • Якщо канал не вдасться розблокувати, власникам суден доведеться направляти їх в обхід Африки. Це збільшить час доставки на 12 днів.
  • За висновками експертів, це катастрофічно позначиться на вартості морських перевезень, а також вдарить по кишенях кінцевих споживачів.