Демонстрація на виставці EAA AirVenture привернула увагу глядачів, оскільки кабіна Wisk Aero виконала низку маневрів у повітрі. Цей прототип п'ятого покоління, хоча і відрізняється від остаточної версії, яка з часом буде запропонована на ринку, продемонстрував свою маневреність і продуктивність.
А тим часом ВПС США замовили шість літаючих авто Archer Aviation для спеціальних операцій
Можливості аеротаксі
Кабіна п'ятого покоління зайняла центральне місце під час заходу EAA AirVenture, демонструючи відвідувачам свої льотні можливості.
Під час демонстрації аерокабіна Wisk Aero Cora виконала низку вражаючих маневрів. Вони включали вертикальні підйоми та спуски, стаціонарні обертання та плавні переходи між горизонтальною та вертикальною орієнтаціями. Варто зазначити, що ці маневри будуть ще більш вдосконалені майбутнім прототипом шостого покоління, оснащеним передніми поворотними гвинтами, що приводяться в рух електродвигунами.
На відміну від нього, прототип п'ятого покоління, представлений на заході, мав пропелери, жорстко прикріплені до конструкції літака. Як наслідок, демонстрація дала обмежене уявлення про аеродинамічні реакції літака під час зміни орієнтації двигунів. Попри це обмеження, прототип продемонстрував захоплюючі польоти та маневри, натякаючи на обіцянки того, що буде далі.
Демонстрація можливостей аерокабіни Wisk Aero Cora: дивіться відео
Компанія пережила багато змін
Шлях, що веде до цієї демонстрації, був позначений помітними змінами у власності. Після закриття Kittyhawk, компанії, співвласником якої колись був Ларрі Пейдж, Boeing стала одноосібним власником колишнього спільного підприємства Wisk Aero. Зараз компанія перейшла до створення прототипу повітряної кабіни шостого покоління, паралельно проводячи випробування моделі п'ятого покоління.
Тим часом прототип шостого покоління був ретельно розроблений для проходження суворого процесу сертифікації. Вона необхідна для забезпечення відповідності дизайну та стандартам безпеки, передбаченим FAA. Паралельно прототип очікує на сертифікацію виробництва, що є ключовим кроком на шляху до уможливлення широкомасштабного виробництва електричного літака.
Прототип кабіни шостого покоління / Фото Wisk Aero
Після отримання сертифіката авіаперевізника, повітряна кабіна буде готова розпочати комерційну експлуатацію, що ознаменує нову еру в міському транспорті.
Дивіться також Комерційну експлуатацію літаючих таксі в США відкладено до 2028 року
Оскільки аерокабіна Wisk Aero продовжує свій шлях до комерційної експлуатації, авіаційні ентузіасти та зацікавлені сторони галузі залишаються захопленими її прогресом. Нещодавня демонстрація слугує спокусливим попереднім переглядом прогресу, який цей електричний літак VTOL може привнести в міську мобільність. Очікується, що в найближчі місяці траєкторія еволюції повітряної кабіни стане предметом пильного спостереження.