Деталі
На фейсбук-сторінці мобільного оператора повідомили, що голосовий сервіс уже також відновив свою роботу. Проте, його доступність і якість залежить від багатьох факторів. Спеціалісти продовжують працювати над остаточним усуненням проблем.
Дивіться також Хакери зламали захист Київстар через обліковий запис одного зі співробітників
Абоненти вже повинні були помітити відновлення зв'язку, однак якщо ваша SIM-картка не реєструється в мережі, спробуйте:
- Перезавантажити телефон.
- Увімкнути та вимкнути режим "У літаку".
У деяких населених пунктах все ще виникають короткочасні складнощі зі зв'язком, але наші спеціалісти їх усувають. Перепрошуємо за незручності та працюємо далі,
– написали на сторінці компанії.
У другій половині дня абонентам почнуть "обережно" повертати мобільний інтернет. Про це повідомив глава компанії Олександр Комаров. Він зазначив, що спочатку планувалося повернути мобільний інтернет ще в ніч з 13 на 14 грудня, однак поки що ці плани довелося посунути. "На жаль, ми поки не відновлюємося. Але сподіваємося, що сьогодні у другій половині дня ми почнемо відновлення з західної України, регіон за регіоном обережно почнемо відновлювати послуги мобільного інтернету", – пояснив Комаров в ефірі телемарафону.
Компанія також нагадала, що співпрацює з СБУ та іншими органами державної влади для з'ясування всіх деталей.
- Нагадаємо, вранці 12 грудня користувачі помітили перебої зв’язку та інтернету. Компанія згодом заявила, що стала ціллю хакерів.
- 13 грудня російське угруповання "Солнцепьок" взяло на себе відповідальність за кібератаку.
- У Службі безпеки України уточнили, що це злочинне угруповання є хакерським підрозділом, який діє при Головному управлінні Генштабу ЗС РФ.