Легенда повертається
Оригінальний Capri дебютував у 1968 році. Він мав три покоління, кожне з яких відрізнялося схожою впізнаваною формою. Друга модель вийшла у 1974 році, а третя – у 1978, протримавшись у продажу аж до 1986-го. Тепер, через 38 років, компанія намагається зіграти на ностальгії та трендах на класику.
Дивіться також Ford хоче сховати під свої значки на радіаторах машин дещо дуже корисне
Зазначається, що нове покоління Ford Capri буде продаватися лише в Європі. Принаймні, поки що. Компанія називає майбутню машину "спортивним купе для сім'ї", і єдине, що віддалено нагадує оригінал, окрім назви, – це яскраво-жовте або синє забарвлення. Сам дизайн кузова нагадує швидше Polestar 2.
Ford Capri четвертого покоління / Фото Ford
Дві моделі будуть доступні у початковій, базовій та преміум-версії, обидві під назвою "Extended Range".
- Базова модель — це 282-сильна одномоторна задньопривідна модель з акумуляторною батареєю ємністю 77 кіловат-годин, запасом ходу 627 кілометрів (WLTP) і 28-хвилинним часом зарядки від 10 до 80 відсотків.
- Модель Premium – повнопривідна, з двома двигунами і потужністю 335 кінських сил. Трохи більша батарея ємністю 79 кіловат-годин приймає заряд потужністю 185 кіловатів (на 50 кіловатів більше, ніж базова), тому вона може зарядитися з 10 до 80 відсотків за 26 хвилин. Запас ходу на цій моделі чомусь менший – 592 кілометри, відповідно до європейського стандарту WLTP.
- Що стосується продуктивності, то базова модель може розігнатися від 0 до 100 кілометрів на годину за 6,4 секунди, тоді як Premium – за 5,3 секунди.
Французький футболіст Ерік Кантона рекламує Ford Capri / Фото PRNewsfoto/Ford Motor Company
Французький футболіст Ерік Кантона рекламує Ford Capri / Фото PRNewsfoto/Ford Motor Company
Преміум-модель отримала кілька інших доповнень, включаючи 20-дюймові легкосплавні диски замість 19-дюймових, а також зовнішнє освітлення, аудіосистему B&O та систему "вільні руки" на задніх дверях.
Функціональність, доступність і ціни
З технічного погляду, Capri пропонує автоматичну зміну смуги руху, розпізнавання велосипедистів при відкритті дверей та масажне сидіння водія. 14,6-дюймовий вертикальний сенсорний екран висувається, відкриваючи відсік для зберігання, а в передньому підлокітнику ховається "MegaConsole", де також можна розмістити особисті речі.
Всередині Ford Capri четвертого покоління / Фото Ford
Дивіться також Чиста краса: цей розкішний Maserati вийде в ексклюзивному винному кольорі
Збиратимуть машини у Німеччині, а ціна починається від 49 400 євро (близько 53 590 доларів) за базову модель і 53 000 євро (57 490 доларів) за преміум. Чому компанія вирішила продавати ці моделі лише у Європі неясно, але нещодавно вона також представила у Європі ще один електромобіль, названий на честь класичної моделі Explorer. Як і Capri, він не схожий на оригінал ні за зовнішнім виглядом, ні за духом, будучи компактним кросовером, а не пікапом чи позашляховиком.
Дивіться порівняння того, якими були Capri у 70-х, і якими будуть тепер: відео