Частиною цього плану є відповідальне управління навколишнім середовищем, що передбачає скорочення викидів вуглецю від міської діяльності за допомогою поступового переходу на обслуговуючий транспорт з нульовими викидами.

Дивіться також Педальний електрокар Hopper захопив вулиці Німеччини своєю популярністю

Електричні сміттєвози

Ми раді можливості використовувати електричні сміттєвози як одні з перших транспортних засобів ASL. Підвищена безпека для персоналу в поєднанні з екологічно чистішими вантажівками — це переваги як для нашого персоналу, так і для наших мешканців,
– каже Карен Сантуччі, директорка департаменту громадських робіт і твердих побутових відходів міста Кінгстон.

Наразі міський парк машин для вивезення сміття складається з 14 сміттєвозів, семи переробників та двох середньотоннажних пакувальників. Але хоча моделі Mack LR Electric стануть першими електричними у парку сміттєвозів, Кінгстон також має два електричних автобуси, шість електричних машин для обробки льоду та 35 легкових електричних машин і гібридів. Таким чином, місто знаходиться на шляху до повної електрифікації парку.

Щоб підтримати ці зусилля з електрифікації, компанія Kingston розгортає два 50-кіловатні зарядні пристрої Heliox від Mack Trucks, а також планує встановити 150-кіловатний зарядний пристрій DCFC у своєму депо для транзитних автобусів.

  • Самі вантажівки є одними з перших прикладів наступного покоління Mack LR Electrics, які постачаються з літій-іонними батареями NMC (нікель-марганець-кобальт-оксид) ємністю 376 кіловат-годин, які обіцяють на 42% більше енергії та більший запас ходу, ніж раніше.
  • Два електродвигуни виробляють 448 кінських сил безперервної роботи і приголомшливий крутний момент 4,051 фунт-фут від 0 обертів на хвилину.
  • Двоступенева система рекуперативного гальмування допомагає отримувати енергію від сотень зупинок, які автомобіль робить щодня зі зростаючим навантаженням, і таким чином підзаряджати батареї.