Головною проблемою, що стоїть на шляху поширення літій-сірчаних батарей є занадто велика місткість сірчаного електрода, пояснюють вчені з Університету Монаш в Австралії. Через це електрод руйнується, пише EurekAlert.

До теми: Акумулятори Tesla стануть дешевшими та довговічнішими

Зокрема, псується вуглецева матриця, що відповідає за доставку електронів до ізоляційної сірки, а також полімерна сполучна речовина, яка утримує ці два матеріали разом. Продуктивність батареї традиційної схеми швидко знижується.

Рішення проблеми

Команда вчених вирішила дати "часткам сірки зітхнути вільніше". Нова батарея містить звичайний сполучний агент, але виготовлений іншим способом. Він формує надміцні зв'язки між вуглецевою матрицею і частинками сірки, але залишає місце для розширення батареї під час заряду.

Випробування показали результати, які вселяють надію: під час більш ніж 200 циклів акумулятор зберігав ефективність заряду/розряду на рівні 99%. Розробники наголосили, що це найкращий результат на сьогодні для таких містких електродів.

Застосування

У смартфоні така батарея могла б тримати заряд протягом п'яти днів, а електромобілю забезпечила б запас ходу понад 1000 км. У новому році її випробують і в електромобілях, і в сховищах сонячної енергії.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно