Сама компанія оцінює можливий збиток від припинення співпраці з рекламодавцями, на яких так розраховував Ілон Маск, в 11 мільйонів доларів. Однак ЗМІ останніми днями повідомляють, що насправді ця цифра може сягнути не менш як 75 мільйонів.

Дивіться також Ілон Маск завалить усіх політичною рекламою після того, як великі компанії пішли з X

Понад 100 брендів припинили рекламу на X

Спочатку повідомлялося, що відносно невелика кількість компаній призупинила рекламу на X, однак всі вони були дуже великими клієнтами. Основні з них – це Apple, Discovery, Disney, IBM, Lionsgate, Paramount, Sony та Warner Brothers. Але в повідомленні New York Times йдеться про те, що до цього моменту їхня кількість значно зросла – до понад 100 брендів.

Цікаво, що деякі з них також вирішили заморозити свої сторінки й більше не публікують нічого в стрічці. Так, у звіті CNN йдеться про те, що бренди йдуть далі, ніж просто призупиняють рекламу: вони припиняють будь-яку активність на X. Флагманські акаунти Disney, Paramount, Lionsgate, Sony Pictures, Universal і Warner Bros. Discovery (материнської компанії CNN) не публікують на платформі вже близько 10 днів. Ми також раніше писали, що Леді Гага і Тейлор Свіфт припинили публікувати свої дописи. До них приєдналися компанії Visa, Mastercard, Etsy, Adobe, McDonald's, а також відомі вузькоспеціалізовані акаунти, пов'язані з Disney, – @StarWars, @Pixar і @MarvelStudios. Раніше вони публікували по кілька разів на день на платформі для мільйонів своїх підписників.

Натомість більшість із цих компаній перейшли на Threads, який є аналогом твітера від Meta (Instagram). Соцмережа пропонує практично всі ті ж базові функції, за винятком деяких особливостей, які, ймовірно, додасть найближчим часом.

Нагадаємо, все це стало наслідком двох подій:

  • По-перше, Ілон Маск погодився з антисемітською теорією змови, яка стверджує, що євреї розпалюють ненависть до білих. Він заявив, що автор твіта написав "справжню правду".
  • По-друге, аналітична компанія Media Matters випустила звіт, у якому на наочних прикладах довела, що реклама великих брендів, як Apple, Disney та Oracle, демонструється поряд із пронацистськими постами, які прославляють Гітлера та його ідеї.