Водночас у компанії наголосили, що сьогоднішній збій – не нова кібератака. Подібні проблеми ще можуть з'являтися. Про це в ефірі Радіо Свобода заявила представниця компанії Анна Захараш.
Дивіться також Деякі системи недоступні: у Київстарі пояснили, що сталося
Що відомо про ранкові проблеми
Анна Захараш зазначила, що це подолання наслідків попередньої атаки. За її словами, короткострокові збої абоненти ще можуть відчувати найближчим часом.
Згодом гендиректор "Київстар" Олександр Комаров в ефірі телемарафону повідомив, що ранкова проблема була повністю вирішена. Він також зазначив, що це не була нова атака на оператора – це подолання наслідків попередньої.
Це були технічні наслідки тієї атаки. А також все-таки швидкості відновлення. Тобто були деякі компроміси, на які ми йшли, і зараз ми їх виправляємо,
– повідомив Комаров.
"Київстар" відновив всі свої послуги на 100% по всій Україні, а також за її межами. Останнім саме відновили міжнародний роумінг. Послуги працюють без будь-яких обмежень.
Збій у роботі Київстар: що сталось сьогодні
- Абоненти Київстару на сторінках компанії у соцмережах скаржилися на проблеми зі зв'язком, які виникли зранку 20 грудня. Зокрема, зникав зв'язок, були перебої з мобільним інтернетом.
- Про перебої зі зв'язком повідомляють абоненти Київської, Сумської, Рівненської, Кіровоградської, Одеської, Львівської, Донецької та інших областей.