Новий високотехнологічний рекламний щит займає більше трьох поверхів. Його розмір понад 154 квадратних метри.
Цікаво Apple втрачає рекламодавців: перші плоди нової політики конфіденційності
Як виглядає рекламний щит
Білборд оснащений вигнутим світлодіодним екраном, який може відображати тривимірні зображення, а також динаміками. Вигнутий екран забезпечує велику глибину зображення і дозволяє створювати вражаючий 3D-ефект.
Щоб представити нову 3D-технологію, Cross Shinjuku анонсував появу на білборді гігантського 3D-котика. Він буде прокидатися о 7 ранку при включенні екрану і лягати спати з його вимиканням о першій годині ночі. Періодично він буде з'являтися і протягом дня в проміжках між рекламними роликами.
Анонс Cross Shinjuku опублікував у своєму Твіттері.
Пряма трансляція рекламного щита ведеться на Youtube-каналі. Будь-хто може спробувати "зловити" кота в режимі реального часу.