Не маючи ніяких підказок, куди міг втекти нападник, поліціянти зателефонували до служби Volkswagen Car-Net, щоб відстежити автомобіль. Однак там їм допомагати не стали.

Цікаво Xiaomi випустила бездротову гарнітуру доповненої реальності

Компанія відмовилась допомогти

Як зазначає джерело, причиною відмови стали не сумніви щодо передачі інформації поліції, а те, що власниця автівки не поновила свою підписку на функцію GPS та відстеження. Оператор запропонував, щоб хтось оплатив 150 доларів за послугу. Жодні пояснення серйозності ситуації не допомогли.

Врешті-решт хтось із родичів жінки заплатив за підписку, однак на той момент це вже виявилося марним: дитину, живу і здорову, залишили на парковці, де її знайшов випадковий перехожий і викликав поліцію. Викрадений автомобіль також був знайдений незабаром після цього.

Заступник начальника поліції Кріс Ковеллі описав цю ситуацію як "16 хвилин пекла".

Що кажуть у Volkswagen

У відповідь на скаргу Volkswagen спробував перекласти провину на стороннього субпідрядника, відповідального за роботу сервісу Car-Net.

Volkswagen має процедуру зі стороннім постачальником послуг підтримки Car-Net, що включає в себе екстрені запити від правоохоронних органів. Вони успішно виконували цю процедуру в попередніх інцидентах. На жаль, у цьому випадку відбулося серйозне порушення процесу,
– йдеться в заяві представника VW.

Не перші претензії

Торік деякі клієнти VW виявили, що системи Car-Net у їхніх автомобілях більше не працюють, оскільки побудовані на застарілій технології 3G, хоча автовиробник знав, що її вже замінюють на 4G LTE, йдеться у судовому позові. У ньому також стверджується, що VW ніколи не інформував клієнтів про те, що Car-Net буде "застарілою" через перехід з 3G на 4G.

До списку також можна додати неприємний витік даних, що спіткав компанію в 2021 році. Тоді через третю сторону було скомпрометовано особисту інформацію понад 3 мільйонів клієнтів.