Автор популярної в західному сегменті інтернету колонки Get Organized поділився порадами з цього приводу після 13 років роботи, розповідає 24 Канал з посиланням на PCMag.
Вам буде цікаво Як зробити так, щоб ваш комп'ютер знову працював як новий
Простий метод, який він описує, дає змогу впорядкувати не лише цифрові документи, а й інші життєві аспекти. Система настільки проста, що навіть якщо ви припуститеся помилок, легко повернетеся до порядку.
Крок 1: Створіть теки
Саме так, вам потрібно більше тек, але основна ідея – розсортувати файли за роками. Створіть теки з назвами "2025", "2024", "2023" тощо, а для дуже старих файлів використовуйте одну теку, наприклад, "2020 СТАРЕ".
Окрім тек за роками, створіть теку "_ВХІДНІ", куди можна поміщати робочі файли, які ще не потребують архівації або видалення. Символ підкреслення перед назвою (_) забезпечує, що тека завжди буде на початку списку.
Крок 2: Розсортуйте файли
Скористайтеся Провідником (Windows) або Finder (Mac), щоб швидко розсортувати файли за датою. Перемістіть їх до відповідних тек, не замислюючись надто сильно. Якщо пошук у файловій системі не спрацьовує, розподіл за роками допоможе швидко знайти потрібний документ.
Крок 3: Додаткові теки
У теці поточного року можна створити додаткові теки для детальнішого сортування. Наприклад, "2024 ФОТО" або "2024 ПОДАТКИ". Це особливо корисно, якщо у вас багато файлів.
Крок 4: Зробіть резервну копію
Збережіть ваші теки на хмарному сервісі, щоб мати доступ до файлів із будь-якого пристрою та уникнути втрати даних.
Дивіться також Як встановити Windows 11 на комп'ютер, який не підтримує вимоги системи
Чому це важливо?
Впорядкованість полегшує пошук важливих файлів у стресових ситуаціях. Вам не потрібно буде відкривати десятки різних тек у пошуках потрібних документів чи фотографій – все буде відсортовано за роками і знайти інформацію буде легше.