Результати
PerfectRec збирає відгуки користувачів у Google і визначає, який відсоток з них мають оцінку 5 з 5 зірок. Згідно з новим дослідженням, завдяки серії Galaxy S24 компанія Samsung уперше змогла набрати більше балів задоволеності клієнтів, ніж поточна лінійка iPhone від Apple.
Дивіться також Нові iPhone 15 втрачають позиції в рейтингу задоволеності: що розчарувало покупців
iPhone 15 Pro отримали нижчі оцінки, ніж iPhone 14 Pro і 13 Pro. Ба більше, вони продовжують падати з часом. Власники смартфонів, які вийшли восени, скаржаться на жахливий час автономної роботи, відсутність переконливих оновлень у порівнянні з попередніми моделями, занадто виступаючі задні камери та інше.
Зараз, коли лінійка Samsung Galaxy S24 доступна трохи менше місяця, ми отримали відгуки від перших користувачів. PerfectRec стверджує, що відсоток 5-зіркових оцінок нових смартфонів Galaxy вперше випередив iPhone.
- Samsung Galaxy S24 та S24 Plus отримує вражаючий 91 відсоток п'ятизіркових оцінок.
- Galaxy S24 Ultra показує дещо нижчий результат – 88 відсотків відмінних оцінок.
Ці показники задоволеності клієнтів набагато вищі, ніж у будь-якого попереднього покоління телефонів Samsung Galaxy S,
– пишуть експерти PerfectRec.
На наступному графіку можна побачити різницю між обома брендами:
Графік задоволеності смартфонами Apple та Samsung / Фото PerfectRec
- Базовий iPhone 15 отримав 76% відмінних оцінок. Galaxy S24 – 91%.
- Моделі iPhone 15 Plus та Galaxy S24 Plus – 77% і 84% відповідно.
- iPhone 15 Pro Max і S24 Ultra – 74% і 88% відповідно.
Аналітики також надали порівняльну таблицю задоволеності смартфонами Galaxy S24 та S24 Ultra (без моделі Plus) протягом п'яти років.
Порівняння Galaxy S24 та S24 Ultra / Фото PerfectRec
Варто пам'ятати, що оскільки нові смартфони Galaxy були представлені лише в січні, вибірка відгуків про iPhone 15 набагато більша, ніж про пристрої S24. Тому PerfectRec заявляє, що буде стежити за тим, чи змінюється задоволеність клієнтів новими телефонами Samsung і оновлюватиме дані.