Співзасновник банку Олег Гороховський відреагував на збій, у себе в телеграмі він підтвердив проблеми у роботі застосунку та повідомив, що фахівці вже працюють над цим.
Дивіться також Російські хакери місяцями перебували всередині Київстару: деталі від СБУ
"Зламалися трошки. Лагодимо. Перепрошую", – написав Гороховський.
У службі підтримки банку підтвердили hromadske, що наразі користувачі й справді можуть відчувати проблеми у роботі застосунку.
"Нам дуже шкода, що виникли складнощі при роботі з нашим продуктом. Зараз спостерігаються труднощі на нашому боці", – заявили в компанії.
Які саме проблеми виникли
При авторизації у застосунку Monobank помилок не видає. Та при спробі здійснити будь-які операції користувачі отримують помилку.
"Ось біда... Щось пішло не так, спробуємо ще раз", – видає помилку застосунок.
Операції при цьому не здійснюються, а дані по карті не оновлюються.
Не працює "Банка"
Найгірше те, що не працює сервіс накопичення "Банки", адже наразі багато зборів відкрито саме так. Здійснити донат на банку поки що користувачі не можуть. Водночас перекази з картки на картку виконати можна.
Користувачі повідомляють про збій у монобанку / Скриншот
Оновлення. Станом на 09:35 роботу застосунку вдалось відновити, про це повідомив Олег Гороховський.
Хакерські атаки на українські компанії
- 12 грудня у Monobank повідомляли, що відбили масовану DDoS атаку. При цьому співвласник банку заявив, що ситуація знаходиться під контролем.
- Цього ж дня відбулася масштабна хакерська атака на мобільного оператора Київстар, унаслідок якої IT-інфраструктура компанії була частково зруйнована.