Що повинні були зробити в NASA

Як відомо, компанія OceanGate оголосила про своє партнерство з NASA у пресрелізі 2020 року. Згодом було підписано контракт. Угода передбачає, що космічне агентство побудує масштабну модель "Титана", щоб провести випробування суперечливого корпусу з вуглецевого волокна в Центрі космічних польотів ім. Маршалла в Алабамі.

Дивіться також Екіпаж не встиг нічого зрозуміти: причиною аварії субмарини "Титан" стала імплозія

Але всі плани зруйнував COVID, тому NASA мусило скоротити свій портфель проєктів.

Коли стався COVID, ця діяльність не була визнана критично важливою для місії, і персонал не був допущений на об'єкт. OceanGate мав критичний графік і домовився з комерційними організаціями у своєму штаті Вашингтон про виготовлення. Хоча ми надавали інженерну допомогу, OceanGate був технічним органом і приймав остаточні рішення. Ми виступали лише в ролі консультанта,
– йдеться в коментарі NASA для Insider.

Після катастрофи корпус Титана з простроченого вуглецевого волокна привернув особливу увагу ЗМІ. Колишній генеральний директор OceanGate Стоктон Раш, який загинув під час вибуху, був підданий критиці за вибір матеріалу. Щоб створити підводний човен, інженери OceanGate обмотали вуглецеве волокно навколо барокамери, в якій мали б перебувати пасажири.

Спеціалісти кажуть, що вуглецеве волокно є чудовим матеріалом для аерокосмічних застосувань, але воно не є ідеальним матеріалом для того, щоб протистояти сотням фунтів водної сили, яку відчував "Титан" під час занурення. Примітно, що Раша попереджали про небезпеку, але він не прислухався.