Рогачівський молочноконсервний комбінат навіть закрив коментарі до посту в інстаграм, щоб уникнути критики.
Читайте також Це вже Північна Корея, – журналіст розповів про ситуацію в Білорусі
Пояснення підприємства
На підприємстві заявили, що зраділи такій популярності, бо мета ребрендингу полягала у приверненні уваги. Виробник стверджував, що ніяких натяків на расизм автори дизайну не закладали.
Резонанс – це завжди прекрасно. Можливо, це викликало не зовсім правильну реакцію. Якісь відсилання були до расизму, але, чесно, подібний сенс ми не закладали,
– запевнили на підприємстві.
Останні новини про расистські скандали
- У серпні в Києві невідомі напали на олімпійського призера Жана Беленюка. Його обізвали мавпою і цинічно порадили "валити" в Африку.
- Проєкт "Дизель шоу" у липні опинився в центрі скандалу. Програму звинватили в расизмі та гомофобії через номер "Тарас-Папуас".
- Ведуча Кароліна Ашіон звинуватила колишнього генерального директора "1+1 медіа", а також Міністра культури та інформаційної політики Олександра Ткаченка в расизмі. За її словами, він не хотів розгядати її кандидатуру на кастингах через колір шкіри.
- У Запоріжжі подружжя звинуватило таксиста у расизмі, бо він відмовився везти темношкірого чоловіка. Водій виправдовувався, що лише попросив чоловіка не сідати на переднє сидіння.