"Внаслідок нападів зловмисники заволоділи частиною вантажу, погрожуючи співробітникам компанії зброєю та застосовуючи грубу фізичну силу. Відправлення, адресовані до цих населених пунктів, перенаправлені за рахунок компанії на термінал у Дніпропетровськ. З клієнтами, відправлення яких постраждали, вже зв’язуються відповідальні менеджери. Згідно з договорами, які компанія укладає з клієнтами, "Нова Пошта" зобов'язується сплатити компенсацію за викрадені вантажі в рамках оголошеної вартості", — запевняють у "Новій пошті".

У компанії обіцяють надати детальну інформацію клієнтам, чиї відправлення прямували в/з вказаних населених пунктів, за телефонами клієнтської підтримки: 0-800-500-609, 098-4-500-609, 050-4-500-609.

"В компанії діє Оперативний штаб, який аналізує поточну ситуацію, зважує ризики та прогнозує подальший розвиток подій з метою забезпечити стабільну роботу та доставку вантажів в умовах бойових дій на території країни", — додають у компанії.

Окрім того, у "Новій пошті" констатують, що через напружену ситуацію у східному регіоні тимчасово не працюють відділення у таких містах:

— Донецьк, всі відділення;

— Луганськ, всі відділення;

— Сєвєродонецьк, всі відділення;

— Слов'янськ, всі відділення;

— Краматорськ, відділення №3: вул. 19-го Партз'їзду, 39; відділення №4: вул. Хабаровська, 32. Відправлення з цих відділень можна отримати у відділенні №1: вул. Юбілейна, 17 (Декор Сервис);

— Краснодон, відділення №1: кв.Тітова, 5.

Нагадаємо, раніше деякі ЗМІ, із посиланням на очевидців, повідомляли, буцімто на складі "Нової пошти" у місті Сєвєродонецьку персонал служби передав сепаратистам посилки, які були адресовані у військові частини і українським військовослужбовцям в зону проведення АТО.