З 27 травня заправлятися на АЗС дозволять власникам автомобілів лише з угорськими номерами. Відповідне рішення схвалив уряд.
До теми В Україні збираються повернути держрегулювання цін на бензин
Яка причина такої заборони
Влада Угорщини пояснює рішення заходами через процвітання "бензинового туризму, який поставив під загрозу безперебійне постачання".
Кажуть, що "бензиновий туризм" – це зловживання ціновою політикою в Угорщині, бо вартість бензину в країні наразі заморожена.
Яка ситуація з пальним в Україні
- В Україні уряд зупинив державне регулювання цін на пальне. У Мінекономіки пояснювали, що нафтотрейдери мали наповнити ринок необхідним ресурсом.
- Наразі в нашу державу постачають близько 15 тисяч тонн пального на добу. Однак цього недостатньо, тож виник дефіцит. У багатьох містах на заправках – довгі черги. Суттєво виросли й ціни.
- Експерти вважають, аби ринок функціонував без дефіциту, потрібно ввозити пального на 80% більше, ніж зараз. Очікують, що Україна вийде на достатній рівень забезпечення дизельного пального протягом місяця.
- Збільшити обсяг бензину хочуть за рахунок сусідніх країн. Зокрема Польща повинна доставити в Україну 25 тисяч тонн бензину з держрезерву.
- З дизелем ситуація краща. Його місячні обсяги постачань перевищують споживання на 20%. Цього достатньо, щоб людина заправила близько 20 літрів, але недостатньо, аби забрати обмеження і прибрати чергу.
- Перший заступник міністра економіки України Денис Кудін заявив, що уряд може повернути регулювання цін на паливо, коли ситуація з його дефіцитом стабілізується. Після цього ціни мали б бути на такому рівні: 52 гривень за літр дизеля, 58 гривень – літр бензину.
Дивіться також – Критична ситуація з бензином: що відбувається: