Toyota Auris TS і Opel Cascada: потужно, але дорого
Toyota спробує вразити європейців новим універсалом, а Opel - кабріолетом. Зважаючи на не найкращу ситуацію на ринку Старого Світу, шанси на успіх в обох моделей досить примарні.
У Європі на універсали припадає чверть продажів у C-класі. Такі цифри спокусили тойотівців розробити перший універсал на базі хетчбека "Ауріс".
Японці вважають, що їхній автомобіль буде дуже популярним - і не лише завдяки класному дизайну та красивій назві.
Це перший гібридний універсал у класі.
Так, окрім 4-х бензинових та дизельних двигунів, покупцям запропонують гібридну версію.
У технічній частині - це клон Prius: авто має бензиновий 1,8-літровий агрегат, який працює в парі з електромотором. Загальна потужність установки - 136 сил.
Auris Touring Sports довший від звичайного хетчбека майже на 30 см. Однак увесь приріст пішов виключно на збільшення об'єму багажника.
Пасажирам, на думку тойотівців, і так достатньо місця.
Продажі моделі стартують на початку 2013 року.
Opel, натомість, вирішив, що Європі не вистачає красивих і дорогих кабріолетів.
Нова модель випускатиметься на видовженій платформі "Астри", але під власним ім'ям - Cascada.
Порівняно зі звичайним хетчбеком, кабріолет значно більший. Зокрема, довжина сягає 4,7 м.
А за розміром колісної бази (2,7 м) Cascada не поступається навіть седанам бізнес-класу.
Автомобіль отримав м'який дах, який можна скласти за 17 секунд. Причому зробити цю операцію можна на швидкості до 50 км/год.
Авто продаватимуть із бензиновими турбоагрегатами об'ємом 1,4 та 1,6 літра потужністю від 120 до 170 конячок. Також у гамі буде дволітровий турбодизель (165 кінських сил).
У продажу Opel Cascada з'явиться на початку 2013 року.
Ціни, ймовірно, коливатимуться в діапазоні зарядженої Astra OPC. Тобто більше 30 тисяч євро.