Toyota Camry: тест-драйв

3 квітня 2012, 12:32
Читать новость на русском

Солідніша, комфортніша і дорожча. Саме так можна охарактеризувати Toyota Camry сьомого покоління, порівнюючи її з попередницею.

Новий бізнес-седан, хоча й сконструйований на старій платформі, але є цілковито іншим автомобілем.
Взяти хоча би зовнішній вигляд. Спереду Camry тепер схожа на Lexus GS, і не в останню чергу саме завдяки масивній радіаторній решітці. Над профілем дизайнери також добряче попрацювали, додавши декілька свіжих штрихів та взувши авто у нові 17-дюймові диски. А найвиразнішою частиною екстер'єру є корма.

Габарити:
довжина 4 825 мм
ширина 1 825 мм
колісна база 2 775 мм
кліренс 160 мм
маса 1 540 кг

Салон сьомої Camry - це велетенський крок вперед. Всюди якісні матеріали; вставки під дерево, які мають більше дерев'яний, аніж пластиковий вигляд; зручні крісла та кермо з величезними діапазонами регулювань.

Окремої уваги заслуговує центральна консоль. У топових версіях авто оснащують мультимедійною системою з кольоровим сенсорним дисплеєм та навігацією. В дешевших комплектаціях - просто хороша "музика".

Та найкомфортніше в новій Camry - ззаду. По-перше, місця для ніг та над головою значно більше, ніж у попередньої моделі. По-друге, в підлокітнику є пульт, який дозволяє пасажирам керувати аудіосистемою, мікрокліматом, підігрівом сидінь та кутом нахилу спинок.

Звукоізоляція - це окрема тема. На невисоких швидкостях вона майже ідеальна. Лише під час розгону двигун дається в знаки приємним риком. Але такий звуковий супровід не псує атмосферу комфорту.

До речі, про двигуни. Базовий агрегат - чотирициліндровий об'ємом 2.5 л. Він розвиває 180 конячок, яких достатньо практично для всіх ситуацій.

Двигуни і трансмісія:
бензиновий 2.5 180 к.с., 231 Н•м
бензиновий V6 3.5 277 к.с., 346 Н•м
6АКПП, передній привід

Динаміка: V6 3.5
розгін 0-100 км/год 7,1 с
макс.швидкість 210 км/год

На топ-версії ставлять добре відомий V6 3.5. Віддача не змінилася - ті ж 277 конячок, зате апетит скромніший. До "сотні" така Кемрі їде за 7,1 с.

Обидва двигуни працюють в парі з шестиступінчатим "автоматом".

Підвіска в нового седана дещо жорсткіша. Відчутні дрібні нерівності, зате авто не завалюється на боки при поворотах і тішить хорошою керованістю.

Ціна:
$34 000 - $54 000

А головне - Camry сьомого покоління не зрадила принципу "багато автомобіля за мало грошей". У далеко не бідній базовій комплектації седан коштує $34 000.