Toyota привезла до Женеви рестайлінговий Avensis

4 березня 2015, 16:11
Читать новость на русском

Це вже друге і прощальне оновлення – через низький попит японці не продаватимуть свої седан та універсал у Європі з 2018 року.

Вперше екстер'єр сучасного "Авенсіса" освіжили у 2012 році. Тоді авто отримало злегка модернізовані фари та радіаторну решітку. Цього разу седан та універсал пережили глибокий рестайлінг - оновлення зачепило не лише зовнішність, а й техніку.

Передусім, дизайн. Новий бампери, капот, розкосі світлодіодні фари і радіаторна решітка у стилі останньої "Короли" серйозно видозмінили передню частину авто.

Ззаду Avensis не впізнати завдяки іншому бамперу, світлодіодним ліхтарям і кришці багажника.

Салон - теж абсолютно новий. Тут й інші панель приладів, центральна консоль, кермо, і якісніші матеріали, і покращена звукоізоляція.

Покупцям запропонують комбіновану обробку зі вставками з алькантари, а також мультимедійний комплекс з 8-дюймовим дисплеєм, камерою заднього бачення і навігацією.

Також у списку опцій: 18-дюймові колеса, фари з підсвіткою поворотів, електрорегулювання крісел з пам'яттю і панорамний дах.

Важливі нововведення відбулись у гамі двигунів. Бензинові "атмосферники" 1.6 (132 к.с.), 1.8 (147 к.с.) і 2.0 (152 к.с.) після модернізації споживають на 0,4–0,8 л/100 км пального менше у комбінованому циклі. А з моторами 1.8 і 2.0 тепер працює новий варіатор.

Також рестайлінговий Avensis отримав нові турбодизелі 1.6 D-4D (112 к.с., 270 Н·м) і 2.0 D-4D (143 к.с., 320 Н·м), обидва працюють з "механікою". Агрегат 1.6 – найекономічніший у гамі, з ним авто споживає лише 4,1 л дизеля на 100 км. А от дволітровий найдинамічніший, забезпечує розгін до "сотні" за 9,5 с і "максималку" 200 км/год.

Крім всього, седану й універсал переналаштували підвіску в бік комфорту і перекалібрували рульове управління.

Європейські продажі рестайлінгової Toyota Avensis стартують влітку.